Είμαστε δίπλα σας!
Ο ασφαλισμένος, χρησιμοποιώντας την φροντίδα ατυχήματος, απαλλάσσεται από ένα πλήθος διαδικασιών που δημιουργούν εκνευρισμό αλλά, κυρίως, κρύβουν κινδύνους. Συγκεκριμένα, με ένα απλό τηλεφώνημα, αμέσως μετά το ατύχημα, ενεργοποιείται η κάλυψη της φροντίδας ατυχήματος και στον τόπο του συμβάντος μεταβαίνει εκπρόσωπος της φροντίδας ατυχήματος που προβαίνει στις εξής υπηρεσίες.
Αναλαμβάνει τις διαδικασίες που θα έπρεπε να διεκπεραιώσει ο ασφαλισμένος με την ασφαλιστική του εταιρία, όπως δηλώσεις, έγγραφα κλπ.
Παρέχει στον ασφαλισμένο σημαντική βοήθεια στον τόπο της ζημιάς (π.χ. ρυμούλκηση οχήματος).
Διασφαλίζει όλα τα δικαιώματα του ασφαλισμένου σε σχέση με τις συνθήκες του ατυχήματος (φωτογραφίες, ανταλλαγή στοιχείων κλπ).
Βοηθά στη συμπλήρωση της δήλωσης φιλικού διακανονισμού.
Αν, για οποιονδήποτε λόγο, η φροντίδα ατυχήματος δεν κληθεί την στιγμή του ατυχήματος, πολλές ασφαλιστικές εταιρίες δίνουν το δικαίωμα στους ασφαλισμένους τους να καλέσουν μέσα στις 1-2 επόμενες μέρες και να ζητήσουν την παροχή υπηρεσιών φροντίδας ατυχήματος σε άλλο χώρο (στο σπίτι τους ή στον χώρο εργασίας τους), όπου πρέπει να βρίσκεται και το όχημα.
Χρήση των υπηρεσιών της φροντίδας ατυχήματος μπορεί να κάνει κάθε άτομο που θα έχει ένα ατύχημα με το ασφαλισμένο όχημα, ανεξάρτητα εάν ευθύνεται ή όχι για το ατύχημα αυτό. Επίσης, μπορούμε να καλέσουμε την φροντίδα ατυχήματος και όταν έχουμε ζημιές του ασφαλισμένου οχήματος, που δεν οφείλονται σε τροχαίο ατύχημα, όπως σε περιπτώσεις φωτιάς, ιδίων ζημιών, ζημιών από φυσικά φαινόμενα κ.λπ.
Τηλέφωνα Επικοινωνίας
GENERALIAXAAIGINTERAMERICANΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗERGOINTERASCOARAG
|
|
* σε όλα τα παραπάνω τηλέφωνα είναι ενεργοποιημένος ο σύνδεσμος για άμεση κλήση.